Ciemny

WIELKIE BITWY WAGON VS OBCOL - REWANŻ ZA POBICIE REKORDU 

Subskrybuj
wyświetleń 54K
97% 1 800 48

- KFD Dżemik - Teraz w pysznych, tradycyjnych smakach! sklep.kfd.pl/-p-7367.html
- KFD Kompot - Pyszny napój w formie instant z witaminą C bez cukru:
Opakowanie zbiorcze: sklep.kfd.pl/-p-7051.html
Pojedyncze saszetki: sklep.kfd.pl/-p-7316.html
- KFD Delicates - Nowy pyszny krem o smaku pralinek! sklep.kfd.pl/-p-7573.html
- Darmowa Pomoc - Dieta, Trening, Suple - kfd.pl/grupa
- Darmowa dostawa do Kiosku Ruchu od 79 zł Kod: DostawaKFD

Opublikowany

 

9 maj 2021

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 196   
marcin janus
marcin janus Miesiąc temu
💪
Kłosu
Kłosu 2 miesięcy temu
8:17 co to za nuta ?
therednask
therednask 2 miesięcy temu
Ale sapią :) jak parowozy hehehe
Paweł Filipiuk
Paweł Filipiuk 2 miesięcy temu
Paleciak najlepszy support
sw1ca
sw1ca 2 miesięcy temu
Wszyscy czekamy na film o Wojtku! Był to wielki człowiek, dosłownie i w przenośni, należy mu się to! Wszystkich strasznie poruszyła ta wiadomość i nie możemy uwierzyć, że nasz internetowy przyjaciel nie żyje. Mam nadzieję, że kiedyś dostąpie tego zaszczytu i zbije z nim pionę. :(
vw caddy mk1
vw caddy mk1 2 miesięcy temu
Wszyscy chyba tylko czekają na film o Wojtku ❤️
Cristiano WarsSport
Cristiano WarsSport 2 miesięcy temu
glowa do czola wszystkim xD
Janusz Nosalski
Janusz Nosalski 2 miesięcy temu
Wojtek zmarł a wy co?? Kot pierdoli jakieś głupoty na swoim kanale a wy kurwa nic
Damian Adamczyk
Damian Adamczyk 2 miesięcy temu
@Janusz Nosalski dopiero co wczoraj był pogrzeb Wojtka, a byliśmy na nim wszyscy, poza tym chcemy zrobić coś takiego, żeby Wojtas zza grobu się nie wstydził.
Janusz Nosalski
Janusz Nosalski 2 miesięcy temu
@Damian Adamczyk co tak długo do chuja wafla
Damian Adamczyk
Damian Adamczyk 2 miesięcy temu
A my, KURWA, na prośbę mamy Wojtka i jego fanów pracujemy nad odcinkiem upamiętniającym go. Czy masz jeszcze jakieś pytania?
Verkulix
Verkulix 2 miesięcy temu
Film dla Wojtka 😪
Kołtun Mateusz
Kołtun Mateusz 2 miesięcy temu
Czy zrobicie film o Wojtku?
Damian Adamczyk
Damian Adamczyk 2 miesięcy temu
Tak. wiele osób o to prosiło.
włączONy
włączONy 2 miesięcy temu
KFD zróbcie jakiś film ku Pamięci Wojtka. Najlepsze momenty albo cos.
Szyna91
Szyna91 2 miesięcy temu
Nagrajcie spowiedź Obcola, cos wydaje mi się ze miałby o czym poopowiadać. Oczywiście o tym co się już przedawniło :D
Radosław Wielec
Radosław Wielec 2 miesięcy temu
Nie żyje Wojtek , mogli byście jakiś film zrobić o nim, super był gościem. Szacunek się należy.
Daniel
Daniel 2 miesięcy temu
Okazaniem szacunku jest to że nic nie wrzucają
nie
nie 2 miesięcy temu
O jezusku filmik gwarantem szacunku... Dramat ile pajacow na internet.
Pitro
Pitro 2 miesięcy temu
Nie mogę uwierzyć w to, specjalnie sprawdzałem na necie czy to prawda.Szkoda bo był jeszcze młody, jest po prostu mi smutno.
FlyBy S
FlyBy S 2 miesięcy temu
Powiedzcie że to z Wojtkiem to nieprawda 😭😭😭😭
Warga
Warga 2 miesięcy temu
Serio Wojciech nie żyje? czy se ludzie jaja jakieś robią w komentarzach???
ExtremeCactus 67
ExtremeCactus 67 2 miesięcy temu
Nie
Kamil Strzala
Kamil Strzala 2 miesięcy temu
Wasze bialko z KFD wykonczylo nerki Wojtka rozumiem?
DRAGON
DRAGON 2 miesięcy temu
A może by ktoś wspomniał o śmierci Wojtka....?
zmoto ryzowany
zmoto ryzowany 2 miesięcy temu
To prawda że Wojtek nie żyje?
PRON3X 44
PRON3X 44 2 miesięcy temu
Tak...
Prank &Para
Prank &Para 2 miesięcy temu
Myślę że KFD juz jest w trakcie zbierania/montowania materiału o Wojtku.
nie
nie 2 miesięcy temu
@koneser wędlin Chowaj glowe w piasek miłosierny teletubisiu.
koneser wędlin
koneser wędlin 2 miesięcy temu
@nie a jednak nie ma komu...
nie
nie 2 miesięcy temu
@koneser wędlin Oj, tak daleko odbiegłem od meritum, że zaczalem się wkręcać. O jezusku jaki miłosierny pionek.
koneser wędlin
koneser wędlin 2 miesięcy temu
@nie Dobre :) , zaczynam się "wkręcać", tyle ,ze nie dwóch...,- Kłania się "język polski", mężczyzna nie rodzi ;) . Nawijaj dalej ...
nie
nie 2 miesięcy temu
@koneser wędlin Udowodnij, że nie spolodzilo cie dwóch narkomanów na squacie.
Ultimate Seduction
Ultimate Seduction 2 miesięcy temu
Ten Obcol to mega pozytywna mordeczka. Pierwszy raz go widzę a jak go słucham to aż się sama gęba śmieje. Pozdro!
Szogun Official
Szogun Official 2 miesięcy temu
[*] Dla Wojtka
Morder1990
Morder1990 2 miesięcy temu
[*]Dla Wojtka ,wstyd że nie ma żadnego u was info na temat śmierci i dowiadujesz się tego z portalu wp .....
nie
nie 2 miesięcy temu
Wstyd 🤣 Mozg ci wyżarło troglodyto.
Pomadren 123
Pomadren 123 2 miesięcy temu
Wojtek was tak naprawdę wypromował, jestm jego fanem więc mam prawo wiedzieć, ile kasy KFD dało na jego leczenie? Czy wogóle coś dało? IDlaczego nie sfinansowaliście mu 2 zabiegów za kilkanaście tyś. zł.?????? kilka miesięcy temu? Lansować to się potraficie, czy każdy sobie rzepkę skrobie????
Ricardo_Milos
Ricardo_Milos 2 miesięcy temu
Człowieku, ogarnij się. Przez tego typu komentarze aż mama Ś.P. Wojtka zaczęła reagować na komentarze pod oficjalnym fanpage'm KFD, w których ludzie zaczęli wymyślać tysiące niestworzonych historii. Po komentarzu wynika, że także byłeś fanem Wojtasa, więc uszanuj to, co się stało i jako prawdziwy fan złóż kondolencje i uśmiechnij się mając z tyłu głowy wspomnienia, że byłeś w stanie doświadczyć jego poczucia humoru oraz dowiedzieć się czegoś, gdy ten jeszcze żył i pomagał rozwijać kanał KFD. Ponadto, jeżeli uważasz się za prawdziwego fana to z pewnością ogladałeś jego materiały na prywatnym kanale, na którym informował, że pomimo tego, iż przez chorobę nie był w stanie pojawiać się już tak często na kanale KFD, to prezes dalej wypłacał mu pieniądze tak, jakby się tam udzielał normalnie + dalej dostawał pieniądze z kodów rabatowych oraz innych rzeczy. KFD go nie opuściło, miał wsparcie, a także sama firma pomagała w promocji zbiórki. Nawet firmy konkurencyjne typu SFD, WKDzik dorzuciło kilka tysięcy złotych na zbiórkę dla Wojtka. Właściwie całe środowisko fitnesowe pomogło. Jeżeli śledzisz Instagramy twarzy KFD oraz ludzi, którzy znali Wojtka to doskonale wiesz, że każdy łudził się tym, iż tak fenomenalnie przyjęta zbiórka pomoże uporać się z problemami zdrowotnymi, z którymi Wojtek się zmagał, ale niestety... stało się, jak się stało. Grzesiu Wałga także wrzucił na Instagrama zdjęcie, aby ludzie się uspokoili i przestali wymyślać teorie spiskowe związane z samym zmarłym Wojtkiem, czy pod adresem firmy KFD i ich ambasadorów. Dla samej ciekawości - Wejdź na fanpage KFD i zobacz, jakie ludzie rzeczy wypisują. Może wtedy zrozumiesz, że to jest po prostu straszne i przekracza granice moralności. Nie dokładaj do tego swojej cegiełki, a zamiast tego złóż kondolencje, dołóż dodatkową serię w dzisiejszym treningu lub po prostu przypomnij sobie coś pozytywnego związanego z samym Wojtasem. Pozdro
Rum
Rum 2 miesięcy temu
O kurwa z gruzem poszło
Adam Largo
Adam Largo 2 miesięcy temu
[*] Wojtku szkoda że nie ma Cię z nami fajny odcinek panowie
Anubis jack
Anubis jack 2 miesięcy temu
Kondolencje dla Całej rodziny Wojtka w tym ekipy KDF. choć go nigdy nie poznałem czułem sie oglądając go jak bym widział starego kumpla. takie ciosy które przychodzą znienacka są najbardziej bolesne bo nie pozwalają nam sie na nie jakkolwiek przygotować.
nie
nie 2 miesięcy temu
Yhy... Jak się przygotować na śmierć bliskiego? Odpowiedz jest jedna: nie da się.
Paweł M
Paweł M 2 miesięcy temu
W 100% tak samo się czułem ja go oglądałem w szczególności serie "Spowiedź bramkarza" czułem tak jakby opowiadał mi to przy mnie jakbym siedział obok niego. Strasznie boli taki cios od życia, nagły,niespodziewany. Teraz musimy pamiętać że chciałby aby każdy widz trenował na 110% i dawał z siebie wszystko.😢💪
Jacek Męcki
Jacek Męcki 2 miesięcy temu
Pożegnajcie godnie Wojtka jakimś fajnym filmikiem.
Kamil Strzala
Kamil Strzala 2 miesięcy temu
Najlepiej rozpiski sterydowe Wojtka..
Elitron
Elitron 2 miesięcy temu
Zróbcie film o Wojtku, należy mu się 😢☹️
Bish Bish
Bish Bish 2 miesięcy temu
@Spike Web albo, chłopaki też chcą trochę ochłonąć i się oswoić ze śmiercią Wojtasa, jeśli następna wrzuta będzie bez wspominania o Wojtasie wtedy można się przypierdzielić, że palą głupa, tylko że wtedy niezłego disa dostaną.
Spike Web
Spike Web 2 miesięcy temu
@Damian Adamczyk spoko 😔
Damian Adamczyk
Damian Adamczyk 2 miesięcy temu
@Spike Web daj trochę czasu. Film jest już w trakcie produkcji.
Spike Web
Spike Web 2 miesięcy temu
Kfd chyba sie nie przejęło. Jakos tak dziwnie mi to wygląda
Dawid Najda
Dawid Najda 2 miesięcy temu
[*]
wsciekly szop
wsciekly szop 2 miesięcy temu
jakis filmik o wojtku zrobcie ok bo jemu to sie akurat nalezy :3
Kubiasz
Kubiasz 2 miesięcy temu
F dla Wojtasa 😪
Krystian Pawiński
Krystian Pawiński 2 miesięcy temu
[*] dla Wojtka Polaka.
S. Kol
S. Kol 2 miesięcy temu
Masakra Wojtasa już nie ma pośród nas 🙁
Hayabusa
Hayabusa 2 miesięcy temu
Dajcie jakieś info nt. wojtka co się działo w ostatnim czasie
Enjoj Enjoj
Enjoj Enjoj 2 miesięcy temu
Niech Królowi Ziema Lekka będzie [*]
No SPM
No SPM 2 miesięcy temu
a wy pajace nic nie wstawicie o Wojtasie ? uj wam w szczeke ! Edit: zwracam honor po filmie. RIP Wojtas.
No SPM
No SPM 2 miesięcy temu
@nie przelknij spokojnie nasienie zebys sie nie zadlawil
nie
nie 2 miesięcy temu
Nie zesraj się brudasie.
M K K
M K K 2 miesięcy temu
Co się stało z Wojtkiem?
Black
Black 2 miesięcy temu
Zmarł
kernandez buhub
kernandez buhub 2 miesięcy temu
Jak tam wasze “niezalezne “ badania białek?
NiePrzeklinaj
NiePrzeklinaj 2 miesięcy temu
Kurde, Wojtek :( Niech ci ziemia lekką będzie...
Sarmata Lechicki
Sarmata Lechicki 2 miesięcy temu
To nie obtul tylko ford co w ksw miał walczyć albo to obtul miał walczyć w ksw
EKIPOWE SHOTY
EKIPOWE SHOTY 2 miesięcy temu
Agresywny Wojtek zawsze w naszej pamięci (*)
Amir Amir
Amir Amir 2 miesięcy temu
[*]
Anisly
Anisly 2 miesięcy temu
F [*]
MZ-Store
MZ-Store 2 miesięcy temu
Wojtku wiecznych przyrostów! [*]
w1nchester
w1nchester 2 miesięcy temu
Niech mu ziemia lekką będzie [*]
paracosm
paracosm 2 miesięcy temu
[*]
Seba
Seba 2 miesięcy temu
Wojtek (*)
Heniek Łańcuch
Heniek Łańcuch 2 miesięcy temu
RIP Wojtek [*]
ONILE
ONILE 2 miesięcy temu
[*] dla wojtka
Mateusz 007
Mateusz 007 2 miesięcy temu
Żegnaj Wojtku 😢🙏
Boogdan
Boogdan 2 miesięcy temu
Co się stało z Wojtkiem ?
Heniek Łańcuch
Heniek Łańcuch 2 miesięcy temu
Zmarł niestety. Nerki wysiadły całkowicie
Arer Rera
Arer Rera 2 miesięcy temu
Deduwa ;/
WineX
WineX 2 miesięcy temu
f
M4CI3K :D
M4CI3K :D 2 miesięcy temu
Spoczywaj w pokoju.. [*]
Sbl Toja
Sbl Toja 2 miesięcy temu
Wojtek [*]
Nemo
Nemo 2 miesięcy temu
[*]Dla Wojtka 😥😞🙏
Diabeł
Diabeł 2 miesięcy temu
R.I.P wielki człowiek dosłownie i w przenośni [*]
budzik
budzik 2 miesięcy temu
F
Sllayfox
Sllayfox 2 miesięcy temu
witam pany podobno agresywny wojtek umarł dziś jestem w szoku
ST3KU
ST3KU 2 miesięcy temu
[*]
Gargamel
Gargamel 2 miesięcy temu
Wojtek podobno od nas Odszedł.
Ekran Monitorowy
Ekran Monitorowy 2 miesięcy temu
@Norbert Na insta trojbojelove jest już informacja o pogrzebie.
Blood Mask
Blood Mask 2 miesięcy temu
@Norbert Jest informacja od KFD, od Palecioka, od Agresywnej, niestety nie ma Wojtasa juz :(
Norbert
Norbert 2 miesięcy temu
Jest gdzies oficjalnie to napisane przez najbliższych bo kurwa nie wierze no nie wyobrażam sobie
Gargamel
Gargamel 2 miesięcy temu
@Czaruje Sobie ;/
Czaruje Sobie
Czaruje Sobie 2 miesięcy temu
kurwa... serio?
Lord Wader
Lord Wader 2 miesięcy temu
Seba vs Paleciok 💪👊
Oskar Mateja
Oskar Mateja 2 miesięcy temu
Znicz dla Wojtka [*]
Bogumil Tołoczko
Bogumil Tołoczko 2 miesięcy temu
Elegancko⚽️🏋️‍♀️✊
Gabriel Szałek
Gabriel Szałek 2 miesięcy temu
Wincyj Obcola, wincyj :)
Romek Raczykowski
Romek Raczykowski 2 miesięcy temu
Panowie jesteście Wielcy i ten dystans do siebie fajnie się bawicie super
Mateusz 007
Mateusz 007 2 miesięcy temu
Tomeczek widzę do Paleciaka próbuje się upodobnić 😃
Zabetonowany Tomek
Zabetonowany Tomek 2 miesięcy temu
Łysa głowa do czoła 🤣
mr. bald
mr. bald 2 miesięcy temu
z chytrości :D
2626hunter
2626hunter 2 miesięcy temu
Wy to pompkami nazywacie ? ja to dotykam klatą podłogi
Piotr Banasiewicz
Piotr Banasiewicz 2 miesięcy temu
Puzli nie było challange nie pełny oraz ciastek nie startował
PTK
PTK 2 miesięcy temu
Ależ pozytywne świry!=D szaacun
Negativ
Negativ 2 miesięcy temu
W całym chellengu najlepszy był paleciok xd
Micheal Gymowsky
Micheal Gymowsky 2 miesięcy temu
Możesz biegać Nie chcesz? Aha
Konrad335
Konrad335 2 miesięcy temu
Obcol idealny przykład że tatuaże mogą mieć też ludzie z wysoką kulturą osobistą i nie trzeba być bandytą :D !
nie
nie 2 miesięcy temu
@Konrad335 Przeszłości sie nie odkopuję buahahahahahaahahahah, co za brednie.
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 2 miesięcy temu
@Konrad335 siedzialem nawet w kilku puszkach czasem tak w zyciu wychodzi ale nigdy nie zapomnialem ze jestem człowiekiem przedewszystkim sportowcem pozdro
Konrad335
Konrad335 2 miesięcy temu
@max madmax przeszłości się nie odkopuje, a pozatym co z tego że siedział, nie nasza sprawa, wydaje sie naprawde dobrym czlowiekiem.
max madmax
max madmax 2 miesięcy temu
akurat obcol siedział w puszce
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 2 miesięcy temu
Dokladnie kolego
Jadowity Koń
Jadowity Koń 2 miesięcy temu
Nazywasz sie Wałga...Grzegorz to masz na imie
Krystian Pietrzak
Krystian Pietrzak 2 miesięcy temu
Obcol wymiata jezeli chodzi o sile 💪
Cyryl Zaremba
Cyryl Zaremba 2 miesięcy temu
Łysy Tomek 😂
Paweł Słowiański
Paweł Słowiański 2 miesięcy temu
Nie no Grafi kurwa Grafi ;DD
Daniel Antosiewicz
Daniel Antosiewicz 2 miesięcy temu
Pojedynek braci i okaże kto jest większym Kotem :-)
BetonMan89
BetonMan89 2 miesięcy temu
Seba vs AJ
Krysztof Lip
Krysztof Lip 2 miesięcy temu
👏🏻👏🏻👏🏻😎👍🏻
Richard Gayer
Richard Gayer 2 miesięcy temu
Niy liczy sie bo bala boua krziwo
Kamil Szteinach
Kamil Szteinach 2 miesięcy temu
Jezu wy tego wagona wykończycie w końcu chłopina powinien na wózku jeździć do końca życia a wy jak nie karzecie mu 100podciagniec zrobić to go z wielkim chłopem sparujecie w wyciskaniu xd
Geronimo
Geronimo 2 miesięcy temu
Trzeba przyznać że śmiesznie koksy łupią w nogę;-))
Piotr Majta
Piotr Majta 2 miesięcy temu
To teraz końdziu vs sędzia
Mateusz 007
Mateusz 007 2 miesięcy temu
Ale który
Krzysiek Rudyzmma
Krzysiek Rudyzmma 2 miesięcy temu
Propagujmy marke DZIK
Eddie619
Eddie619 2 miesięcy temu
O kurwa Paleciok umie liczyć
Patryk Bajor
Patryk Bajor 2 miesięcy temu
Kondzio vs prezes
Mieczysław Kowalik
Mieczysław Kowalik 2 miesięcy temu
Fajne byłoby gdyby nie ta piłka.... nie róbcie takich konkurecji z ta piłka, przewinelem bo prawie usnelem....
Call-of- Duty
Call-of- Duty 2 miesięcy temu
Lux odcinek świetnie się go oglądało za te pompki na jednej ręce💪💪💪 szacun i to wielki. Pozdro...👍👍👍
Lisandro Lopez
Lisandro Lopez 2 miesięcy temu
spacer menela xD
Pavloo Troy
Pavloo Troy 2 miesięcy temu
-możesz biegnąc, możesz biegnąć...a nie chcesz? ahaa...
Piotr Sobkiewicz
Piotr Sobkiewicz 2 miesięcy temu
W ogóle nie rozumiem połączenia tych konkurencji. Chyba klimat mnie już zmienia ;)
Koszmarny Paweł The Nightmare
zróbcie same konkurencje siłowe bez kopania piłek, puzzli i takich tam bo to stresujące i trzreba mieć farta
Tomek Kat
Tomek Kat 2 miesięcy temu
Z piłką to tak prawie jak reprezentacja, Grzesiu taki grzeczny :D:D:P
Tomek Kat
Tomek Kat 2 miesięcy temu
Jak zaproponować to może skok huczny (z trampoliną/wyrzutnią jak zwał) przez skrzynię, bieg przez długość sali z oponą na linie. Fajny filmik
SuperJubson
SuperJubson 2 miesięcy temu
Paleciok z Zieńciną niech się zmierzy
Olgierd
Olgierd 2 miesięcy temu
"Ciężar jest ciężki" Każdy ma inną odporność na organizm Na rdzę nie ma korozji Im mniejsza liczba tym większa cyfra. Takie mądrości wschodu😉 Pozdrawiam
Kilo77 Multisport
Kilo77 Multisport 2 miesięcy temu
Więcej Obcola. Fajny gość.
czlowiek-noz
czlowiek-noz 2 miesięcy temu
paleciok jaki odpalony hahaaha xD
Patryk Mróz
Patryk Mróz 2 miesięcy temu
skąd wzięliście tę muzykę ze wstępu?
Kolejny
DOMY ROZKOSZY - KULISY BRAMKI
30:42
Wstrętne żarcie vs KFD
13:56
wyświetleń 339K
HIGH League - I Konferencja
3:1:00