Ciemny

ULANY GÓRNIK DOKONA NIEMOŻLIWEGO? 

Subskrybuj
wyświetleń 76K
99% 2 800 22

- KFD Delicates - Nowy pyszny krem o smaku pralinek! sklep.kfd.pl/-p-7563.html
- KFD VITAMIN B12 FORTE - Ziemia, woda, halucynacja, metylokobolamina... Taka sytuacja:
sklep.kfd.pl/kfd-p-7555.html
- KFD MSM - Piekelnie skrzypi w stawach? Zawrzyj pakt z siarczyście pysznym MSM! sklep.kfd.pl/-p-7447.html
- Darmowa Pomoc - Dieta, Trening, Suple - kfd.pl/grupa
- Darmowa dostawa do Kiosku Ruchu od 79 zł Kod: DostawaKFD

Opublikowany

 

15 kwi 2021

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 228   
Robert Sea
Robert Sea 3 miesięcy temu
Hah kurwa mmac, no posmialem sie troche. Pozdro dziki
Mr. Pomidorek
Mr. Pomidorek 3 miesięcy temu
Nie wiedziałem że paleciak zagrał w piosence wróciłeś nad ranem xd
Michał Wilczyński
Michał Wilczyński 3 miesięcy temu
Paleciok dotnie fest, trzymam zw... yyy znaczy się kciuki 💪😜👈
Tempy Ed
Tempy Ed 3 miesięcy temu
2:20 ilę 😂😂😂😂
THEANARCHYOFFICIAL
THEANARCHYOFFICIAL 3 miesięcy temu
To ja się zastanawiam czy z 106 na 97 dopnę w 4 tyg xd
Marek Marecki
Marek Marecki 3 miesięcy temu
SEBA SEBA a czego najpierw klata, a pozniej podciaganie? przeciez bardziej bedzie aktywny najszerszy i widac, ze podciaganie paleciakowi idzie trudniej niz wyciskanie na skosie
Cza4ny
Cza4ny 3 miesięcy temu
Chcemy zobaczyć trening dołu palecioooka
Tomasz Tomasz
Tomasz Tomasz 3 miesięcy temu
Paleciok drugim Shwarzeneggerem zostanie 😄
Aiwprton Aezakmi
Aiwprton Aezakmi 3 miesięcy temu
Ja wpierdalom białko od kfd i rosne duży jak knur
Sergiusz
Sergiusz 3 miesięcy temu
Więcej filmów z braćmi KOT błagam
rogal07081973
rogal07081973 3 miesięcy temu
Fajny ,gdzie mogę znaleźć coś więcej o tego typu treningach.
maspingon
maspingon 3 miesięcy temu
Niedługo ekipa KFD będzie Paleciokowi po herbatke biegać:)
jan mehlich
jan mehlich 3 miesięcy temu
sieroty tylko gornik ja w 84r na dole w kopalni tak zwane kapa obudowa z zgory 10v 220 kg na ramie i 100m zapierdalac i po dwie sie bralo po 1 naramie pare metrow niusl 440kg to cos teraz kregoslup zniszczony za komuny po 100m w pszodku sie robilo
dominik dominik
dominik dominik 3 miesięcy temu
Ale dojebane teksty dramat
Łysy97
Łysy97 3 miesięcy temu
Paleciok chciał wyciskać na płaskiej a nie na skosie, więc nawet ławka stwierdziła że się do niego dostosuje 😅
Już Czas
Już Czas 3 miesięcy temu
"Ilęęł"? xD
Michal Lukas
Michal Lukas 3 miesięcy temu
Paleciok uwielbia ciągnąć chodzą takie legendy ze mógł by zostać mistrzem świata 😇
Morris Buschmeier
Morris Buschmeier 3 miesięcy temu
Morcin, ja, tyżeś chopie mi fest humor poprawi tym unfalem.... Ściskam i pozdrawiam. Zdobywaj Sopot!
zdziwiona mina Eminema
zdziwiona mina Eminema 3 miesięcy temu
Paleciok to na mr Olympia w classic physique, wygrałby bo przeciwnicy by nie dali rady pozować... Ze śmiechu😂😂😂
TenTegens
TenTegens 3 miesięcy temu
Sam jestem ciekaw. Wydaje mi się że dobrze będzie wyglądał w bikini
ania chmielewska
ania chmielewska 3 miesięcy temu
kiedy dół ?
avgrejt
avgrejt 3 miesięcy temu
Marcinek jesteś totalnym szefem ♥
Piotr Jakubowski
Piotr Jakubowski 3 miesięcy temu
No jak dobrze pójdzie to na przyszły rok na Sopot będzie gotowy.💪💪😉
wiciaz
wiciaz 3 miesięcy temu
Paleciok ma problemy ze zwisem dlatego se podciąga
Sabali
Sabali 3 miesięcy temu
On już tego dokonał 😅
huberto44
huberto44 3 miesięcy temu
A co się stało z Tomeczkiem ? Nie widać cos
TNTomek1987
TNTomek1987 3 miesięcy temu
Paleciak mnie zawiódł z wagą tych ciężarów. 22,5 kg klata na stronę? Triceps 30 kg? No ejjj. Takie ciężary to się robiło w wieku lat 16-17. Czy to było tylko przedstawienie techniki ćwiczeń?
Marcin Kot Paleciak
Marcin Kot Paleciak 3 miesięcy temu
Tu byl ból łokcia tenisisty, do tego barku, po siłowaniu się w wcześniejszym odcinku w 10 walkach.
Michał Brumek
Michał Brumek 3 miesięcy temu
zajebista robota Koty :D
Luk Guzel
Luk Guzel 3 miesięcy temu
Co to za nowa kamera/światło?
speed 81
speed 81 3 miesięcy temu
Przyjedzie tata żony i coś z tego będzie😉
xxx scorma
xxx scorma 3 miesięcy temu
zwykle nie kupuje zadych gadzetow, koszulek jutuberow czy fitnesiaruf, ale od palecioka to bym kupił, chociaż jo jeszcze nie po trenignu
Marcin Kot Paleciak
Marcin Kot Paleciak 3 miesięcy temu
No bedzie okazja
soulfulfool
soulfulfool 3 miesięcy temu
1:45 o kurła hahaha
Łukasz Koczur
Łukasz Koczur 3 miesięcy temu
1;42 ZROBCIE Z TEGO GIFA !!!!!
Martin Korn
Martin Korn 3 miesięcy temu
Paleciok jak dotnie to bedzie super maszynen
Daniel Frymark
Daniel Frymark 3 miesięcy temu
Paleciok jest najlepszy
lebron james
lebron james 3 miesięcy temu
Paleciok genetyk 🤣🤣🤣🤣 zero ulanstwa
Weekendowe Soft Enduro
Weekendowe Soft Enduro 3 miesięcy temu
Za darmo to uczciwa cena.
Jebackurwedospodu Tajebac
Jebackurwedospodu Tajebac 3 miesięcy temu
Paleciak w chuja wali leniwy
LostInMa
LostInMa 3 miesięcy temu
KFD przy użyciu kodu Paleciaka powinno być dorzucane zdjęcie tej pięknej bestii. Wiem z potwierdzonych źródeł, że noszenie zdjęcia legitymacyjnego Palecioka w portfelu daje takie gainsy że sam Larry Kółka po wizycie ekipy też je nosi. Czekam na odpowiedź bo chce składać zamówienie. Dziękuję
Tony Tomski
Tony Tomski 3 miesięcy temu
Za darmo kurla sie oplaca 🍊😂
Fluxell 39
Fluxell 39 3 miesięcy temu
Jestem jasnowidzem. 1:42 nie obejrzałeś tego raz
Karol Polak
Karol Polak 3 miesięcy temu
Marcinek ma dość a Seba się znęca 🤣
Death In The Bunker
Death In The Bunker 3 miesięcy temu
Spoko się ogląda 😁
Death In The Bunker
Death In The Bunker 3 miesięcy temu
KFD
2626hunter
2626hunter 3 miesięcy temu
Nie ma tyle clena w Polsce ;)
Myjster
Myjster 3 miesięcy temu
Dlaczego KFD usunęło mój komentarz, że Napleciak nadaje się na kulturystę jak szmata do muzeum gobelinów??🤔
Big Evil
Big Evil 3 miesięcy temu
👍😅
Piotr.Karliński
Piotr.Karliński 3 miesięcy temu
Panowie to się nie uda :) Sopot jest za pasem :) ale trzymam kciuki !
Staś Olczak
Staś Olczak 3 miesięcy temu
Chcemy zobaczyć dół palecioka💪
OG Destroy
OG Destroy 3 miesięcy temu
Ja jebe, ta technika...🤣🤣🤣🤣🤣
bartz
bartz 3 miesięcy temu
4:46 gdzie można dostać taki portret w wersji papierowej?
Marcin Kot Paleciak
Marcin Kot Paleciak 3 miesięcy temu
Tez chce
Richard Gayer
Richard Gayer 3 miesięcy temu
"Only fans" za geld, Show jak Paleciok wdupio widzionka 😆🤣
Gustavo
Gustavo 3 miesięcy temu
Ile paleciok ma jeszcze body fata? Bo wygląda na sporo :D
Marcin Kot Paleciak
Marcin Kot Paleciak 3 miesięcy temu
To było 10kg temu heeh
Krystian Pietrzak
Krystian Pietrzak 3 miesięcy temu
Chlopaki wejdzcie na jakas bombe bo mizernie wygladacie...
Dawid
Dawid 3 miesięcy temu
Ulany może nie ale zalany... Kto wie?
Cristiano WarsSport
Cristiano WarsSport 3 miesięcy temu
oj cos czuje, ze ta sytuacja w ktorej sie laweczka zlozyla zagosci w jakims fail compilation albo wstepniaku w przyslosci 💪😎
Szajbus szajbi
Szajbus szajbi 3 miesięcy temu
mistrzostwo 🥇
tomasz bramowski
tomasz bramowski 3 miesięcy temu
Łóż ciulu aż sztyry razy żech przewinoł jak Paleciok wydupioł telemarkiem na łowce.
jan matejko
jan matejko 3 miesięcy temu
7:49 ale dupeczka nie z tej ziemi :*
Piotr Musiał
Piotr Musiał 3 miesięcy temu
Huja dotnie, kulturysta z niego jak z koziej dupy trąbka. To obraza dla zawodowców
Dominik Domagała
Dominik Domagała 3 miesięcy temu
6:15 - facepull - ciągnięcie do ryja xDDDDDDDDDDDDDDDD
Michał Bechciński
Michał Bechciński 3 miesięcy temu
Ą ę w dupę 😜
Diavoley CNC
Diavoley CNC 3 miesięcy temu
Na Sopot 2024 powinien się wyrobić, póki co idzie mu to jak szychta w poniedziałek:D
Marcin Kot Paleciak
Marcin Kot Paleciak 3 miesięcy temu
Hahahaahah
Siadafaka
Siadafaka 3 miesięcy temu
Paleciok w face poolu leg drajw robi
Marcin Kot Paleciak
Marcin Kot Paleciak 3 miesięcy temu
Hahahaah
Siadafaka
Siadafaka 3 miesięcy temu
Haaha jak jebnał ja też tak miałem haha
Piszczu Miszczu
Piszczu Miszczu 3 miesięcy temu
1:43 memiarze nie spierdolcie tego 🙏🙏🤣🤣🤣
Wojciechowski Maksymilian
Wojciechowski Maksymilian 3 miesięcy temu
Nie No idziesz do domu
Szczepan Tv
Szczepan Tv 3 miesięcy temu
Na tym drążku jakbym widział siebie hahaha przez ciężkie nogi duża grawitacja
Ledinos1
Ledinos1 3 miesięcy temu
Fajnie, ze Paleciok trenuje Sebe
ChrisDeBoar
ChrisDeBoar 3 miesięcy temu
Dobry filmik ale Marcin był rozkojarzony! Nie wypełniał poleceń trenera, robił tak se ooo. To jest karygodne! Następnym razem pół godziny medytacji w pozycji lotosu przed treningiem by wyczyścić umysł i nagromadzić energii, by dać z siebie sto procent a nie trzydzieści !
Mateusz Migda
Mateusz Migda 3 miesięcy temu
Co on z tą ławką odjebal XD
Jaroslaw Szto
Jaroslaw Szto 3 miesięcy temu
siad na lawce jest na maxa
mmaciek163
mmaciek163 3 miesięcy temu
Co to za nową jakość wideo?:D
Błażej Lewandowski
Błażej Lewandowski 3 miesięcy temu
Jest Paleciok jest pierdolnięcie :D
Truth Will Prevail
Truth Will Prevail 3 miesięcy temu
2:20 XDDDD
Dawid
Dawid 3 miesięcy temu
Na miniaturce jakby Fantomas 😁
Den Rod
Den Rod 3 miesięcy temu
Pytanie czy Sopot dotnie na palecioka?
macitrik
macitrik 3 miesięcy temu
O wy gnojki. Zamach na grubiarza?
AND GTR
AND GTR 3 miesięcy temu
PALECIOK piwo wypocone i te golonki co na kolacje zajadasz pierniku
Armed Dragon
Armed Dragon 3 miesięcy temu
1:42 Seba ewidentnie boi się konkurencji ze strony Paleciaka i próbuje go różnymi sposobami wyeliminować :D
Paweł Doległo
Paweł Doległo 3 miesięcy temu
"Jak srasz - to masz czuć odbyt" - Sebastian Kot
AND GTR
AND GTR 3 miesięcy temu
Cały nasz palecioczek pozdrawiamy go serdecznie
Mateusz 007
Mateusz 007 3 miesięcy temu
Seba na środkach a Paleciak natural większy
Bruhcoli
Bruhcoli 3 miesięcy temu
AUUUUUU
Mat Pal
Mat Pal 3 miesięcy temu
Gdzie takie koszulki fajne mozna dostac ?
PabloEskobaro
PabloEskobaro 3 miesięcy temu
Hahahhaha 1:46 cudo
Bosniaczek
Bosniaczek 3 miesięcy temu
"i widzisz jakie myślenie jest fajne ?"
Wojciech Górniak
Wojciech Górniak 3 miesięcy temu
Jak sie dupe skuje to wszystko mozliwe. Naturalnie nie ma nawet co rozkminiac, ze w jakikolwiek sposob moze walaczyc o jakiekolwiek miejsce na zawodach. Kilka srodkow wjedzie i krata pewnie bedzie ☺
Troluciak
Troluciak 3 miesięcy temu
No to teraz wiem, że głównie robię giga serie jak trenuję pod armwrestling ;)
Leszek Mieta
Leszek Mieta 3 miesięcy temu
ale pierd....
Re Sz
Re Sz 3 miesięcy temu
Zajebal jak Lysy grzywka o kant kuli 😂
bob bob
bob bob 3 miesięcy temu
turbuj silowy
wszystko
wszystko 3 miesięcy temu
A na koniec rząd zamknie imprezę bo covid i tyle będzie z przygotowań
Life's a Beach
Life's a Beach 3 miesięcy temu
The One and Only Czorny Pazur
Mm Ww
Mm Ww 3 miesięcy temu
1:41 z tą szkołą specjalną to coś jest na rzeczy😂
Patryk Nogal
Patryk Nogal 3 miesięcy temu
Przez cały odcinek szarpało mnie na brecht z tej ławeczki 😆
Kamil Rc
Kamil Rc 3 miesięcy temu
cudny meczyzna
Łukasz Klamerus
Łukasz Klamerus 3 miesięcy temu
Dumny Sebastian
Kamil Krakowski
Kamil Krakowski 3 miesięcy temu
Jest i on 😻
arath35
arath35 3 miesięcy temu
On ma nawet rude rzęsy.
Kolejny
WJAZD NA GRUBĘ PALECIOKA
21:35
wyświetleń 173K
Gwiezdny Szeryf 3 - Gniew QloQlo
18:29
Gwiezdny Szeryf 3 - Gniew QloQlo
18:29
MGNG - GANG 2
2:57
wyświetleń 986K