Ciemny

PORUCZNIK ZIĘCINA - MAKIAWELICZNA PRÓBA WERBUNKU PRZED MR OLYMPIA 

Subskrybuj
wyświetleń 75K
97% 2 600 77

- KFD Delicates - Pyszny krem o smaku pralinek z dodatkiem chrupiących orzeszków! sklep.kfd.pl/-p-7573.html
- KFD Mocna kawa - A hooj… z napojami kawopodobnymi. Spróbuj prawdziwej kawy z dodatkiem kofeiny! sklep.kfd.pl/-p-7393.html
- KFD Creme - Nadaj swojej kawie delikatny, śmietankowy smak! sklep.kfd.pl/-p-7368.html
- Darmowa dostawa do Kiosku Ruchu od 79 zł Kod: DostawaKFD
- Myślisz, że widziałeś już wszystko? Zajrzyj na naszą grupę - kfd.pl/grupa

Opublikowany

 

8 lip 2021

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 254   
roberto toruń
roberto toruń 9 dni temu
PIOTREK FORMASUPER KOLEZANKA TEZ MEGA
TDeGhOs
TDeGhOs 15 dni temu
Ale jest chłop wielki.
Foxik
Foxik 19 dni temu
Kisłem pół odcinka. Tak pięknie się przekomarzają xD
Sebastian Zwierzak
Sebastian Zwierzak 20 dni temu
Piotrek ciśnienie wszystkich i o wszystko.🤷‍♂️😁😁😅 Pozdrawiam
Tonny Hajsu
Tonny Hajsu 20 dni temu
8:20 wyjasnil krotko :DDD
Areczek
Areczek 21 dzień temu
Opal się troszkę bladoskura to może z tobą zagadam jakąś bajerke
Damian Sudoł
Damian Sudoł 21 dzień temu
Co Ty pierdzielisz chłopie 😂😂😂😂
Damian Speed
Damian Speed 21 dzień temu
Chcemy więcej 😁 jeszcze więcej 🦾
kamil czaja
kamil czaja 22 dni temu
Porucznik?
Bartosz Smołka
Bartosz Smołka 22 dni temu
Kocham panią Justyne ❤️
Dannythedogg07
Dannythedogg07 22 dni temu
Śliczna🤩😍
Adam B.
Adam B. 23 dni temu
Zajebiscie odcięty, fajnie by było żeby Polak chociaż raz był w 3 olimpia :)
Janek Potrawiak
Janek Potrawiak 23 dni temu
Borecki niestety sztuczny w gadce, wiec nie pasuje do ekipy KFD.
Krk Rap Atak
Krk Rap Atak 23 dni temu
Tez mam sentyment do tej siłki pierwszą igłę tam wjebałem najlepsza mordownia w Krk
Tomasz Ostrowski
Tomasz Ostrowski 24 dni temu
Więcej
romane gila
romane gila 24 dni temu
Tak fajnie nadmuchany nie ma to jak dać sobie w barek wszystko styczne ciekawe jak by przestał brać parę miesięcy tego środku Metanabol
PukPuk TuAndrzej
PukPuk TuAndrzej 24 dni temu
Czy można gdzieś kupić sobie taki fajny damski top?:)
Mateusz Migda
Mateusz Migda 24 dni temu
Zajebisty odcinek. Boreckiego to ja bym u was w ekipie widział!!!
Krzysiek Kmoch
Krzysiek Kmoch 24 dni temu
Ładna dziewczyna! Bardzo!
toermalijn11
toermalijn11 24 dni temu
Jednak wypakowane kobiety są brzydkie
Maciej Zbrowski
Maciej Zbrowski 25 dni temu
BigMike nie jest juz największy
Maciej Zbrowski
Maciej Zbrowski 25 dni temu
Super ziomuś największa klata w Polsce
Tomasz Szymański
Tomasz Szymański 25 dni temu
8:21 "Może skąd inąd" Ahahahah :)))
prawdziwy mężczyzna
Kolega pyta o ig pani
P N
P N 25 dni temu
Ty nikogo nie przyprowadzaj , bo Ty Justna wystarczysz sama🙂
Charlie Kilo
Charlie Kilo 25 dni temu
Super 💪🌐
Gabriel Szałek
Gabriel Szałek 25 dni temu
Róbcie dalej bo duet niczym bracia Kot
Rafał
Rafał 25 dni temu
😁😁😁👍
FIFTy
FIFTy 25 dni temu
Co teraz na topie do wbijania ?
bad movies
bad movies 25 dni temu
Wojtek zobacz co na tym kanale się odp.erdala...
Rafał Arasim
Rafał Arasim 25 dni temu
Swojska baba kocham takie👍😀
Kamil Domin
Kamil Domin 25 dni temu
Róbcie nogi ! ;)
Jerry
Jerry 25 dni temu
Tez bym potrenowal z taka ladna pania
Vegeta Supersayan
Vegeta Supersayan 25 dni temu
Ile ona bierze na klatę?
Tunia Tuniewski
Tunia Tuniewski 26 dni temu
Jak Borecki nie wygra teraz to sędziowie powini się jebnąć w łeb Borecki wyglądasz jak arnold
Jacob Jacob
Jacob Jacob 26 dni temu
Ale mi sie jakos smiac chce z takich filmikow 😆😆😆😆
Jacob Jacob
Jacob Jacob 26 dni temu
To som dwa facety ?
Tomasz Krzemień
Tomasz Krzemień 26 dni temu
Piotrek i Big Mike na wspólny traning klaty. Kurwa
Angels Things
Angels Things 26 dni temu
I wszystko na serku wiejskimi
Kratos K
Kratos K 26 dni temu
Jak to na kfd A co z sixpack?
G Rafal
G Rafal 26 dni temu
Jak się podciąga w niepełnym zakresie, a pompeczki do ziemi, powoli i wszystko jak trzeba, to nic dziwnego, że klata spompowana, a nie plecy.
Pazdzioch
Pazdzioch 26 dni temu
Pozytywny Typ👍
Grafi
Grafi 26 dni temu
Chyba żonobijka za mała... Ale mogę się mylić
Grafi
Grafi 26 dni temu
A nie, czej, to istny potwór. Koszulka świetnie pasuje, pięknie w niej wygląda, bardzo ładna sylwetka.
Pecet
Pecet 26 dni temu
- miałam krzywe zęby i miałam ksywę Bober - może skądinąd... Jebłem:)
1234 5678
1234 5678 26 dni temu
Dysproporcja miedzy klatą a resztą spadła, jest git.
Pablito
Pablito 26 dni temu
Boże jedyny jaki ona ma najszerszy 😯
pisanka24 pisanka
pisanka24 pisanka 26 dni temu
no to Paleciok z Facelesem bedamoimi szwagrami!!!a jak bede miec super zonke
marcin janus
marcin janus 26 dni temu
👍
Wstrętny Alpak
Wstrętny Alpak 26 dni temu
W końcu jakiś CHAD
Chris Skorupa
Chris Skorupa 26 dni temu
jprd kawał skurczybyka🙉 i skurczybyczki🙈
Easy One
Easy One 26 dni temu
Piotrek do ekipy kfd :D
gangliozyd
gangliozyd 26 dni temu
Tylko na stałe tego kasztana nie bierzcie
Skaner83
Skaner83 26 dni temu
Piotrek forma kosa!!!
picioo 23
picioo 23 26 dni temu
-Mowili na mnie bober bo mialam.krzywe zeby -moze z innego powodu 🤣🤣🤣
Ramuri
Ramuri 26 dni temu
Muszę przynać, że solidny kawał schabu. U Piotra forma również świetna.
KUZYN
KUZYN 26 dni temu
Ale dopizgany grubo 👍👊
Michał Bober
Michał Bober 26 dni temu
Na Justynę mówili "Bober " A na mnie tak mówią cały czas. Pozdrawiam, Michał Bober
Beardman Powerlifting
Kfd się skończyło
wronsky
wronsky 26 dni temu
8:21 Bober skądinad ❤️ made my day
Dawid Ślusarczyk
Dawid Ślusarczyk 26 dni temu
Mogliby razem nakręcić nową serię na kfd - tak jak kiedyś były wrzucane cyklicznie filmiki z big majkiem. Przy obecnych sukcesach Piotrka ponowny sukces kanału gwarantowany.
Poprostu Ignacy
Poprostu Ignacy 26 dni temu
Słabszy ten odcinek
Kacper Łabuz
Kacper Łabuz 26 dni temu
👏🏻💪🏻
Śmierć Książka
Śmierć Książka 26 dni temu
Więcej tego duo
Piotr Rak
Piotr Rak 26 dni temu
Masz dupe na plecach heheeh padłem 😂😂😂😂😂😂
s84 for YouTube
s84 for YouTube 26 dni temu
Takich Boreckich to Paleciok na śniadanie zjada.
Bartek Tee
Bartek Tee 27 dni temu
Piotrek by pasował do Ekipy z KFD :D
Armed Dragon
Armed Dragon 27 dni temu
*Sympatyczny gościu. Kojarzę go z YT i nie wiem czy jest jakaś nagonka na niego jak czasami na innych kulturystów ale tu wydaje się miły i taki na luzie*
gangliozyd
gangliozyd 26 dni temu
Bufon, generalnie wkurwiający
Kuba Sir'Nick
Kuba Sir'Nick 27 dni temu
Piękne mięśnie żuchwy. Potrafi pewnie mocno ugryźć
Ralph Firefly
Ralph Firefly 27 dni temu
Kupcie nową kamerę bo odnoszę wrażenie jak by to było nagrywane 2001 roku
jasny9988
jasny9988 27 dni temu
Ładna dziewczyna ale zaczyna się jej już nie fajna szczena robic😒
super zacny
super zacny 27 dni temu
Ziomek chyba za często zapominał o dniu nóg 😂😂
otmg 1
otmg 1 25 dni temu
Hahahah mówisz tak do kogoś kto wygrał zawody w pro w kategorii 212 gdzie normalnie nogi są oceniane... Typie hahahaha
Eryk
Eryk 27 dni temu
Michał wycina Twoje najintensywniejsze wypowiedzi bo musi dopasować kontent pod widza XD
Cross
Cross 27 dni temu
8:20 Piotrek śmieszek
Michal Kuchciak
Michal Kuchciak 27 dni temu
Koniecznie więcej filmów z Piotrkiem!
loko776
loko776 27 dni temu
"Jak zakochać się w 19 minut"
Pilar P
Pilar P 27 dni temu
Noo, Piotrek całkiem spoko.
Maniek' Maniek
Maniek' Maniek 27 dni temu
widać jak prążki wychodzą, było walone w żyły :D
czarek22c
czarek22c 27 dni temu
15:03 ale masz plecy
adam bancer
adam bancer 27 dni temu
Ale bladą masz dobrą 🦅🇵🇱⚔️🗽
Pilar P
Pilar P 27 dni temu
Piotrek chce proporcjami nadrabiać? Za małe bary do tej klaty. Przecież tą klatę widać z przestrzeni kosmicznej. Jest tak wyjebana, że w miedzynarodowej stacji kosmicznej mogą zawody Mr. Olympia oglądać przez okno gdy Piotr wyjdzie na scenę.
Only Khazix
Only Khazix 27 dni temu
2:15 masz spompowana klatę bo te podciągnięcia to kurwa tragedia gościu Mniejszy ruch jebnij bedzie lepiej pozdro
Kog'Maws Tv Show
Kog'Maws Tv Show 26 dni temu
To jest pełny ruch pełne spięcie przy tym rozstawieniu rak idioto.
Patryk Sarul
Patryk Sarul 27 dni temu
Więcej treningów razem 💪
Jackiex xJackie
Jackiex xJackie 27 dni temu
Może Paula Mocior do KFD ? Z chęcią obejrzałbym z nią jakieś materiały na kanale, tym bardziej że zakończyła współpracę z 6pak'iem :D
Tasman
Tasman 27 dni temu
Ja pierdole to sobie zrobiłaś lans do kariery czy czego tam sobie.... dla mnie trociny i tyle
Lisandro Lopez
Lisandro Lopez 27 dni temu
Piotrek to natural?
LUDZIE ŻYJĄ TYM
LUDZIE ŻYJĄ TYM 27 dni temu
Jeden z najlepszych duetów na youtube :D
soulfulfool
soulfulfool 27 dni temu
Borek jaki koń omg chłop na pompie all day long
Jakub Waśniewski
Jakub Waśniewski 27 dni temu
Więcej Piotrka na kanale !🔥😂
Bart Cross
Bart Cross 27 dni temu
Ten moment kiedy męskie piersi lepiej wyglądają niż damskie
PatyrkPL
PatyrkPL 27 dni temu
No to Piotrek może koło Marcinka na scenie wystąpi? Paleciak by miał godną konkurencję!
Life's a Beach
Life's a Beach 27 dni temu
spoko kombo wiecej tego
Marcin Kozber
Marcin Kozber 27 dni temu
Genialne połączenie! Swietny material!
krzychu Krzychu
krzychu Krzychu 27 dni temu
Piotrek marnujesz się tam u sb. Dawaj do kfd 🤜😉
MICHAŁ WIELKI
MICHAŁ WIELKI 27 dni temu
fajna laska zajebista budowa ,nie za duzo idealne ,proporce noi ,nie zjebała sobie kobiecych kształtów ,pozdro wariaty!!!!!!!!!!!!!!!
Rudy Anorektyk
Rudy Anorektyk 27 dni temu
Zmniejszyla rozmiar z poprzedniego roku :D
Ragaj Ragaj
Ragaj Ragaj 27 dni temu
Piotrek marnuje sie w tym 6pak tam same famemma teraz .. dawac solidny kontakt i transfer
Rafał Samborski
Rafał Samborski 27 dni temu
Nie masz polotu Borecki do Pudziana i pokory, możesz mu buty czyścić . Pozdrawiam
jedrzej -
jedrzej - 27 dni temu
4:28 żebyś se jedynki nie wyjebała xd
IT-Production
IT-Production 27 dni temu
Zajebiście że Piotrek trafił do Was :)
Rafał W
Rafał W 27 dni temu
Fajny taki włochaty odcinek 😁😁💪💪👍
Grzegorz Sobczak
Grzegorz Sobczak 27 dni temu
Wyczuwam chemie
Hunky M
Hunky M 27 dni temu
no dawać go do KFD !
Kolejny
BLOK EKIPA (234), MENEL WOJTAS
8:28
WIELKI TEST JEDZENIA NA MALCIE!
10:29
10 Iconic CrossFit Games Moments
12:35
WIELKI TEST JEDZENIA NA MALCIE!
10:29