Ciemny

ABSOLUTNY REKORD W WYCISKANIU - 390 KG 

Subskrybuj
wyświetleń 81K
98% 2 900 58

- KFD Szybkie obiadki - Łatwa, smaczna i prosta w przygotowaniu szama: sklep.kfd.pl/szukaj?orderby=q...
- KFD Pure Choline - Dopadła Zmuła? Niech cię o to wątroba nie boli. sklep.kfd.pl/-p-7484.html
- KFD X-GNR - Solidna dawka kalorii i sprawdzony skład w nowym opakowaniu: sklep.kfd.pl/-p-4138.html
- Darmowa Pomoc - Dieta, Trening, Suple - kfd.pl/grupa
- Darmowa dostawa do Kiosku Ruchu od 79 zł Kod: DostawaKFD

Opublikowany

 

28 mar 2021

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 231   
Fhggh Dreyu
Fhggh Dreyu Miesiąc temu
Myslalem, ze na miniaturce jest Big Majk
marcin janus
marcin janus 2 miesięcy temu
👍
Grzes Kalisz
Grzes Kalisz 3 miesięcy temu
Troszke wiać zazdrość Grześa i to że zrozumiał że jest już wypalony a inni głodni go zjadają więc zaczyna jechać na czyimś sukcesie. Chyba pomugł jako trener bo podzielił się doświadczeniem ale boli go to i widać że widzi że za rok te podejścia do 400 i jazda na tym będzie smutna bo nie udana. Sory za taki komentarz.
Tommy Montana
Tommy Montana 3 miesięcy temu
On nie jest z GM??
zyzuź
zyzuź 3 miesięcy temu
swojaki, pozdro 😅
M.Suchy121
M.Suchy121 3 miesięcy temu
Dla was też brzmi jak Makłowicz?
Oggee Boggee
Oggee Boggee 3 miesięcy temu
Mistrz za często prokrastynuje z ta swoją Krysią, no i efekty widać...
Rafał G
Rafał G 3 miesięcy temu
Obcol nie ma brody i zrobił więcej więc to udowadnia że broda nie dodaje siły
Chosen 1
Chosen 1 4 miesięcy temu
Ale teraz gościu musi mieć szacun na rejonie do końca świata
Bull 982
Bull 982 4 miesięcy temu
Rdzawobrody atakuj 450 kg to jest w twoim zasięgu do chuja milorda 💪
Adrian Adrian
Adrian Adrian 4 miesięcy temu
Grzegorz ty prze kozaku 💪💪💪
teqmistrz
teqmistrz 4 miesięcy temu
Pytanie mam. Ile osób w PL i wogole w Europie wyciska w takiej koszuli? I gdzie to można sprawdzić/zobaczyć. Dla głównego bohatera gratulacje!
Bogusław Winda
Bogusław Winda 4 miesięcy temu
jaki sens jest robic film o 390kg w jakichś magicznych koszulach, skoro maddox 355kg bierze bez zadnej xD
Lord Wader
Lord Wader 4 miesięcy temu
Oj tam oj tam widać że ci gul skacze Gregory🤭🤣👊💪 i tak jestes silniejszy niż 90% tak ze trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejsc👊💪
Damian
Damian 4 miesięcy temu
Ooglnie gość jakiś przestraszony, chyba w innym świecie jest od tych koksów. My widzimy Wagona a on widzi swojego starego po wywiadówce.
Damian
Damian 4 miesięcy temu
Temu po lewej ciężej podnieść bo długie ręce
Felipe Wiertlewski
Felipe Wiertlewski 4 miesięcy temu
Ubrali się jak znaczek BMW 😃 kto ogarnął
klepo666
klepo666 4 miesięcy temu
Tykająca bomba :D wystarczy zapalnik a Pan Tomasz wypieroli
Adam Terman
Adam Terman 4 miesięcy temu
Przychodzi OBCOL do krawca..... Panie jaka koszula dla mnie najlepsza...... Hym od koszul to jest WAGON idz pan do niego
Marek M
Marek M 4 miesięcy temu
Dla mnie to wyciskanie w koszuli to żenada(takie oszukiwanie)...Normalne wyciskanie ile???
Jarcko
Jarcko 4 miesięcy temu
Jakiś kodzik promocyjny do sklepu kfd?
Rage Rage
Rage Rage 4 miesięcy temu
Najbardziej to robi na mnie wrazenie nie te 390kg . Ale to jak stary mistrz umie z klasa i szacunkiem oddac tron nowemu mistrzowi. To wzbudza moj szacunek do Grzegorza. Wejdzcie w Jego skore byl jednym z najlepszych na swiwcie a najlepszy w Polsce i wkoncu ktos Go pokonal. Widac w Nim lekka flustracje , bol ze musial ustapic tronu ale mimo to jako prawdziwy sportowiec , prawdziwy facet z- gratuluje Obcolowi. Mowi ze jest teraz lepszy i zyczu mu dalszych sukcesow. Panowie to az serce rosnie jak widac w tym pojebanym swiecie takie obrazki. Duma mnie rozpiera - Grzegorz dla mnie jestes zawsze num 1. Kiedys w 2017 myslalemnze jestes takim skoksowanym czwaniaczkiem z sukcesami. Po 3 latch ogladania zmienilem zdanieno 180% . Jestes mega kozak. Jako sportowiec ale najwazniejsze jako czlowiek. Brawo!!!
JamMaj
JamMaj 4 miesięcy temu
Obcol taki trochę brak Chady
Kuba Kutz
Kuba Kutz 4 miesięcy temu
Synek z Szopienic to i wypierdala nieziemskie ciężary!!! Pozdro z Mysłowice piosek
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 4 miesięcy temu
Pozdro
Patryk Wit
Patryk Wit 4 miesięcy temu
OLEJ W DUPSKU I W GLOWIE ZDROWKA I POWODZENIA
Grzesiek Kor
Grzesiek Kor 4 miesięcy temu
Wyjde na hejtera ale nie uwazacie ze to troche zenujace mówić na kogoś mistrz swiata tudziez pierdzielenie o jakis rekordach jak prawdziwy rekord jest jakieś 100 kilo większy?
Miro
Miro 4 miesięcy temu
A opiliście Mistrzostwo Europy Tomka pozdrawiam
Pawel Troczynski
Pawel Troczynski 4 miesięcy temu
Korona 2 tygodnie w domu
ABKCop 84
ABKCop 84 4 miesięcy temu
Ja uważam że powinno się bić rekordy tylko nago
Kris Kozacki
Kris Kozacki 4 miesięcy temu
Zajebiscie pozdro Pany 👍👊💪
Artur Droszczak
Artur Droszczak 4 miesięcy temu
@stalowy szok a może opinia na temat sylwetek ? Spokojnie podepniesz sie za kamery to nie będzie widać kto mówi :D
Krystian Wójcik
Krystian Wójcik 4 miesięcy temu
Widać że Tomcio się nie pierdoli w tańcu na ulicy xD
Patryk Wąsecki
Patryk Wąsecki 4 miesięcy temu
Co tu Chada robi 😂
Miaas Marus
Miaas Marus 4 miesięcy temu
ta korona to jakas prorocza? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 4 miesięcy temu
Raczej nie grozi mi to jestem innego wyznania hehe
Miaas Marus
Miaas Marus 4 miesięcy temu
z koroną mu to twarzy 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Łukasz OREŁ
Łukasz OREŁ 4 miesięcy temu
Czapki z głów... 😉💪
Kacper Kacper
Kacper Kacper 4 miesięcy temu
Tomuś , niezłe podziarany Chyba w lławie leżał ? 👍
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 4 miesięcy temu
Hehe swojak swojaka pozna pozdro
Kacper Kacper
Kacper Kacper 4 miesięcy temu
Tomasz Obcowski hehe odrazu rozkminilem kumplu
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 4 miesięcy temu
Nie tam ale Strzelce Mysłowice Ucherce i Nysa hehe
Wariacka Mlodosc
Wariacka Mlodosc 4 miesięcy temu
Ubierzmy się tak samo ale odwrotnie😬
Tomek
Tomek 4 miesięcy temu
Wagon buty upierdzielone jak z chlewa 😂
Pesta
Pesta 4 miesięcy temu
No ten obcol to dobry chłopak reszta u was to gwiazdorzy, którzy nawet 340kg nie potrafią wycisnąć na ostrych sterydach... Beztalencia
kacper wójcik
kacper wójcik 4 miesięcy temu
Wagon jakie 370 co ty pier.... 400 ma być i chuj
marcelek raperek
marcelek raperek 4 miesięcy temu
Myślałem ze następny z ruchu w koronę poszedł😂😭😅
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 4 miesięcy temu
Nie jestem kibicem hehe
Szybki Szybki
Szybki Szybki 4 miesięcy temu
Fajny chłop z tego tomka . Powinien też kanał na PLsun sobie założyć. Pozdrawiam panowie
krzychu Krzychu
krzychu Krzychu 4 miesięcy temu
Obcol spoko gość należy mu się 👏😉. Cześć Grzegorz mam nadziej, że jeszcze spróbujesz 💪.
Michał Urtnowski
Michał Urtnowski 4 miesięcy temu
Ooo Grzesiu w Mordexach ??
zaramodo09
zaramodo09 4 miesięcy temu
Bez sensu te wyciakanie w koszuli, dla mnie liczy sie tylko bez.
DamianSWD
DamianSWD 4 miesięcy temu
Wagon też jeszcze rozpierdoli system i dojdzie do upragnionego 400kg
Przemysław
Przemysław 4 miesięcy temu
Gratulacje dla Tomka za rekord! ;) Czekam na kolejne rekordy. Pozdro!
Piotr Kaman
Piotr Kaman 4 miesięcy temu
Ale jak widziałem tego dużego typa co mu to podał tak byle jak to aż mnie zmroziło xd
Kacper Łabuz
Kacper Łabuz 4 miesięcy temu
💪🏼🔥
Pablo Eskobaro
Pablo Eskobaro 4 miesięcy temu
Rekord wszechwag w 10 koszulkach
Wojciech J Przewoski
Wojciech J Przewoski 4 miesięcy temu
Gratulacje!
DeRZetka na koksie
DeRZetka na koksie 4 miesięcy temu
Kurła silny ten Chada
krystziom
krystziom 4 miesięcy temu
Podziwiam wagona , mnie by zjadła zazdrość xd
Artur Dąbrowski
Artur Dąbrowski 4 miesięcy temu
Onion
czlowiek-noz
czlowiek-noz 4 miesięcy temu
4:43 nie głową w dół, tylko głową do czoła, to takie małe sprostowanie 😉
Marcin Kwantowski
Marcin Kwantowski 4 miesięcy temu
Wołga to drugi Różal
Mar Dąbal
Mar Dąbal 4 miesięcy temu
Powodzenia do pięćsetki 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😃😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😁😃
Lisandro Lopez
Lisandro Lopez 4 miesięcy temu
Obcol na ławę do Wk xD
Dziki Dzik
Dziki Dzik 4 miesięcy temu
Ustawiasz do wyciskania tak samo przez X lat i nagle jedno inne ustawienie robi ci mętlik w głowie i nagle się źle ustawiasz na pomoście?
soulfulfool
soulfulfool 4 miesięcy temu
wagon w nocy placze ze trica potargal widac ze "sportowa zazdrosc" jest na wysokim poziomie
soulfulfool
soulfulfool 4 miesięcy temu
@GrzegorzWałga Wagon no kiepsko bo teraz jestes w dobrej formie gdyby nie tric rekord byl by twoj
GrzegorzWałga Wagon
GrzegorzWałga Wagon 4 miesięcy temu
Nie płacze , nie zdarza mi się :). Czasami smutno ze nie wykorzystałem w pełni szczytu formy
Mariusz Łojek
Mariusz Łojek 4 miesięcy temu
Niech Obcol opowie o swoich tatuażach w kolejnym odcinku.Taka luźna pogadanka.
Rocky Balboa
Rocky Balboa 4 miesięcy temu
Obcol może opowiedzieć wiele ciekawych historii związanych z treningiem, ale ty chcesz słuchać o tatuażach. Nie dziw się, że tak Cię podsumowałem.
Mariusz Łojek
Mariusz Łojek 4 miesięcy temu
@Rocky Balboa Nie oglądam w ogóle telewizji???I nie dyskutuj o moim wychowaniu.
Rocky Balboa
Rocky Balboa 4 miesięcy temu
Ale co ma opowiedzieć o tatuażach? Jest wiele innych ciekawszych tematów niż tatuaże. Wychowany jesteś chyba na ukrytej prawdzie i innych tego typu gównach.
Mariusz Łojek
Mariusz Łojek 4 miesięcy temu
Nie machaj tak kamerą.ogladam na kacu i mi się w głowie zaczęło kręcić.😵
krzychu Krzychu
krzychu Krzychu 4 miesięcy temu
+1
Kamii1987
Kamii1987 4 miesięcy temu
Road to 400 dalej aktualne xd
lord 1611
lord 1611 4 miesięcy temu
zbanowali mnie tutaj?
Wuja989
Wuja989 4 miesięcy temu
Ile ten łysy młodzieniaszek ma lat ???😀
Kamila Czogała
Kamila Czogała 4 miesięcy temu
Miłego wieczoru życzę wszystkim👋👋👋👋
Grzegorz Górka
Grzegorz Górka 4 miesięcy temu
Gratulacje Obcolku oby tak dali ciśnij jak ciśniesz. Gratki Wagon
Egal Obojetnie
Egal Obojetnie 4 miesięcy temu
To były dobre zawody. Brawo Tomek brawo Grzegorz. Wagon powodzenia w dalszych startach. Liczę że jeszcze napędzisz strachu obcolowi i będzie z tego dobra rywalizacja :)
gRabi
gRabi 4 miesięcy temu
Panowie, trzymam kciuki za Was!
Kiedys dowiesz Moze sie
Kiedys dowiesz Moze sie 4 miesięcy temu
Broda skrocona.??
Dar An
Dar An 4 miesięcy temu
Jakby tu wypromować Obcola a dajcie mu 4 próbę niech to krzywo wyciśnie a mu to zaliczymy no to cześć Obcol juz idziesz do Fame mma?
Cristiano WarsSport
Cristiano WarsSport 4 miesięcy temu
jeszcze raz gratulacje 💪😎
kwiat pain
kwiat pain 4 miesięcy temu
Piękny rekord gratulacje
Bart Cross
Bart Cross 4 miesięcy temu
Tomasz konkretny gosc.Skromny ale robi swoje
Patryk Brzozowski
Patryk Brzozowski 4 miesięcy temu
Wagon się teraz wkurwi i pokaże
Bizon Brave Dogs Polska
Bizon Brave Dogs Polska 4 miesięcy temu
Brawo chłopaki Mocna Ekipa 😎👍💪
Artur Kiczuk
Artur Kiczuk 4 miesięcy temu
Mocne chłopaki !!!
Bartosz Szczepankiewicz
Bartosz Szczepankiewicz 4 miesięcy temu
Absolutny reskord w wyciskaniu to coś w okolicach 500+ kg
GrzegorzWałga Wagon
GrzegorzWałga Wagon 4 miesięcy temu
@Bartosz Szczepankiewicz link
Rudy Anorektyk
Rudy Anorektyk 4 miesięcy temu
@Mateusz 007 Nie nie zrobilby bo to calkowicie inna para kaloszy.
Mateusz 007
Mateusz 007 4 miesięcy temu
Tzn Julius Maddox nie wiem czy próbował w koszuli lub w monsterze ale spokojnie 500 by zrobił skoro jego RAW to 350
Bartosz Szczepankiewicz
Bartosz Szczepankiewicz 4 miesięcy temu
@GrzegorzWałga Wagon pomijając fakt ze Blein musiał przejść badania, nie zakładem ze jest czysty ale Badania musiał przejść ;)
Bartosz Szczepankiewicz
Bartosz Szczepankiewicz 4 miesięcy temu
Sumner IPF w Dubaju Jak zaczniesz mówić o tym, że on wazy 200kg to przypominam ,że użyliscie słowa „absolutny” a nie do 125kg
lechu kato
lechu kato 4 miesięcy temu
Brawo tomek pozdrawiam!
Szymon Kamiński
Szymon Kamiński 4 miesięcy temu
Jeszcze raz Tomku wielkie gratulacje i czekom na wiencej
Jacek Mikołajczak
Jacek Mikołajczak 4 miesięcy temu
nosz Szopieniok! HKS! Ja go znam, ale on mnie uczył wyciskania. :D I cała Ekipa Obcola! Obcol zawsze był dużym zagrażeniem dla grześka. hehe
thelittleyellowducks
thelittleyellowducks 4 miesięcy temu
To nie jest przypadek, że łysole są silniejsi niż reszta. Organizm nie traci energii na wytwarzanie kreatyny we włosach. Przykładem są bracia Kot.
Grzesiek Grzesiek
Grzesiek Grzesiek 4 miesięcy temu
Gratulacje 💪💪🤜
marek tofu
marek tofu 4 miesięcy temu
spoko materiał -fajnie się Was razem słucha -PROPS !
Kamil Sochacki
Kamil Sochacki 4 miesięcy temu
Super że macie taką różnorodność na kanale.
Paweł Porębski
Paweł Porębski 4 miesięcy temu
Obcol jesteś zajebiscie skrpmny!!!
Romek Raczykowski
Romek Raczykowski 4 miesięcy temu
Panowie świetnie was się słucha no i oczywiście co najważniejsze ogląda na zawodach Tomek na MŚ WPA w Pabianicach 400 kg , pamiętam ja Grzesiu wyciskał 400 kg na MŚ Federacji WPA w Siedlcach
Gutek
Gutek 4 miesięcy temu
Dźwignął tyle, ile mój stary za czasów szkoły z jego opowieści 😂
wwwjohny123456
wwwjohny123456 4 miesięcy temu
chyba coś było w nos, bo nogi same latają :D
Tymoteusz Kowalski
Tymoteusz Kowalski 4 miesięcy temu
„tak to będzie wyglądać jak wyglądać” o_0
__fokkus
__fokkus 4 miesięcy temu
Ale jak to krótsza broda
Maksymilian Michalak
Maksymilian Michalak 4 miesięcy temu
Wagon może zrobic z Obcola mistrza
Arek D
Arek D 4 miesięcy temu
👏💣
Michael Joker
Michael Joker 4 miesięcy temu
Czy Pan Tomek jest leworęczny? Prawa uciekła ale i tak szacun BRAWO Panowie. Jest moc.
Tomasz Obcowski
Tomasz Obcowski 4 miesięcy temu
Witaj praworeczny sztanga byla naprawde dobra ale mocno nafrezowana i podczas podawania troche mi pozycja sie zmienila
Max Kowalski
Max Kowalski 4 miesięcy temu
Poezja Panowie. Pozdrawiam.
Domino Domino
Domino Domino 4 miesięcy temu
I to jest sport rywalizacja swoja droga ale koleżeństwo 👍
DuKi
DuKi 4 miesięcy temu
Gratulacje rekordu!! Fajny moment po wycisnieciu 390 i radosc u Grzecha, ze to Obcol zrobil ten wynik ;D 400 to kwestia czasu: )
thelittleyellowducks
thelittleyellowducks 4 miesięcy temu
Prawie tak silny jak mój stary w opowieściach
Dariusz Kuś
Dariusz Kuś 4 miesięcy temu
Do mojego mu sporo brakuje, ale niech ćwiczy i się nie poddaje.
WeXi
WeXi 4 miesięcy temu
Obcol niby tatuaże na głowie i wygląd gangstera a bardzo skromny
Mateusz 007
Mateusz 007 3 miesięcy temu
@Frescoo ty nie masz świni na profilowym to po co się wtrącasz
Gamer Lisek
Gamer Lisek 4 miesięcy temu
@Rado żałosny jestes
Rado
Rado 4 miesięcy temu
@Frescoo XD wystarczy popatrzyć jak się trzęsie cały
Frescoo
Frescoo 4 miesięcy temu
@Mateusz 007 co ty pierdolisz
Mateusz 007
Mateusz 007 4 miesięcy temu
@Mortal a od kiedy fani Wk oglądają osoby stosujące doping
Seba Kot THE FACELESS
Seba Kot THE FACELESS 4 miesięcy temu
Tomek ma mozliwości aby i +420 atakowac. Grzesiek pomoże!
Pawel
Pawel 4 miesięcy temu
w innym kraju, żaden z tych trzech bojów byłby niezaliczony
Mateusz 007
Mateusz 007 4 miesięcy temu
@Dominujoncymaciuś lat12?
Dominujoncymaciuś lat12
Dominujoncymaciuś lat12 4 miesięcy temu
@Mateusz 007 eeeeeeeee
the endless
the endless 4 miesięcy temu
I JAK MOWI TO SAM PAN SEBA TO TRZEBA BRAC TO ZA PEWNIK!!!!!! EEEESSSSAAAAAA
Mateusz 007
Mateusz 007 4 miesięcy temu
I lepszy od braci Kot
Kolejny
BLOK EKIPA (234), MENEL WOJTAS
8:28
Król balu
2:42
wyświetleń 278K